Nova convocatòria projectes Erasmus+ Biblioteques escolars

El projecte CETE+ (Consorci Europeu per a la Transformació Educativa​) és un projecte de set anys, implementat en el marc del nou programa Erasmus+ gràcies a l’acreditació en l’àmbit de l’educació escolar aconseguida pel Departament d’Educació. Mitjançant aquest projecte es vol, prioritàriament:

1. Impulsar la internacionalització de les institucions educatives que hi participin.
  2. Facilitar l’adquisició d’estratègies i competències d’alt nivell que contribueixin a la millora qualitativa de programes o projectes d’innovació educativa liderats des de diferents unitats (serveis) del Departament d’Educació.

Aquest projecte de cooperació europea promou la participació del personal docent dels centres d’educació bàsica que implementen programes o projectes d’innovació liderats des del Departament així com dels tècnics i tècniques de serveis centrals que els gestionen. S’ofereix l’oportunitat de fer observacions d’aula en contextos educatius internacionals, amb l’objectiu d’aprofundir en el desplegament dels sis vectors d’educació que articulen el nou currículum de l’educació bàsica: l’enfocament competencial, la qualitat de l’educació lingüística, la universalitat del currículum, la incorporació de la coeducació, el benestar emocional i la promoció d’una ciutadania democràtica, crítica, compromesa i amb consciència global. Els vectors de l’educació bàsica responen i s’alineen perfectament amb les línies estratègiques del programa Erasmus+ de la Comissió Europea.

Els centres participants en el projecte CETE+ s’organitzen en equips de treball anomenats microconsorcis. Cada microconsorci està relacionat amb un programa educatiu o projecte d’innovació del Departament.

S’ha obert una nova convocatòria per participar en aquest projecte, del qual en forma part el Programa de biblioteques escolars. Podeu trobar tota la informació al Portal de centre. L’admissió de sol·licituds finalitza el 20 de gener.