Nova campanya del programa LECXIT

Us presentem la nova campanya del programa LECXIT Comprendre la lectura, comprendre la vida. Aquesta sorgeix amb l’objectiu de:

• Situar la comprensió lectora com a competència irrenunciable per garantir l’èxit educatiu de tot l’alumnat.
  • Visibilitzar socialment la manca d’oportunitats dels alumnes que acaben la primària sense haver assolit aquesta competència.
  • Conscienciar i comprometre la ciutadania en la defensa, promoció i exigència que tots els infants disposin d’un nivell òptim de comprensió lectora, i oferir-li diverses vies d’implicació per la seva millora.
  • Visibilitzar el programa LECXIT com un model de compromís efectiu per a la millora de la comprensió lectora a través del voluntariat.