Manual del bullying

Manual del bullying és una guia per al coneixement i reconeixement de l’assetjament escolar publicat per Nova Galicia Edicións.

El llibre va acompanyat  d’il·lustracions en què es tracten les vivències i pensaments de les petites víctimes d’assetjament, així com els diferents aspectes relacionats amb el bullying, sentiments tant de la víctimes com dels assetjadors.

En el llibre es van definint els conceptes de bullying, ciberbullying, els tipus d’assetjament, va donant consells en cas que un alumne es trobi en situacions d’assetjament, com es pot ajudar la persona assetjada i també a l’assetjadora i finalment dóna unes pautes per als mestre i famílies.

Entre mig de les explicacions hi ha un conte d’una nena que explica com patia bullying a la seva escola i com va arribar a superar-lo.