LLiurament de premis Higiene de les mans

El passat dijous 4 de maig a les 17:30h va tenir lloc, a la Biblioteca municipal de Gandesa, l’acte institucional de lliurament de premis del concurs Renta’t les mans quan toca del programa de la Higiene de les mans. En aquesta onzena edició, van concursar un total de 9 escoles amb 10 grups de 1r curs d’educació bàsica, amb un total de 93 alumnes participants. L’acte es va encetar amb la rebuda i benvinguda per part del CRP i, seguidament, es van fer els parlaments del Sr. Carles Luz, alcalde de Gandesa; la Sra. Àngels Pérez, directora del CRP de la Terra Alta, i la Sra. Míriam Boira, directora de l’EAP de Flix. Com a novetat d’enguany, cada alumne o alumna representant de la seva classe va poder explicar la creació artística elaborada a tots els assistents a l’esdeveniment, i des del CRP, els hem de felicitar perquè ho van fer genial. Finalment, volem donar les gràcies a tothom que va col·laborar i assistir a l’acte: a les famílies, alumnat i professorat; a la Remei, la Lídia, la Cristina i la Pilar, voluntàries de Caixabank; a la Cinta Roldán, directora de la biblioteca; a l’ajuntament de Gandesa; a l’ICS de les Terres de l’Ebre i, a l’Anna Reyes i la Gemma Segura, infermeres del CAP Terra Alta, per haver dut a terme els divertits tallers interactius amb els infants i per haver-los engrescat a mantenir-se saludables mitjançant un bon rentat de mans.