Lliçó inaugural del curs 22-23

El dijous 29 de setembre a les 17:30 hores, a l’emplaçament de l’Arxiu Comarcal de la Terra Alta, tindrà lloc l’activitat Lliçó inaugural del curs, a càrrec de la Sra. Dolors Feixas Roche, mestra jubilada de l’escola cooperativa El Puig d’Esparraguera. La temàtica de la conferència que ens oferirà serà La documentació pedagògica; una eina que posa en relleu l’observació i la documentació a l’aula com a pràctica quotidiana per donar valor a l’escola.

Els objectius de la sessió seran:

-Documentar a l’escola, una eina que ajuda a donar visibilitat als processos
d’aprenentatge.
-Pensar el què, el com i el quan de la documentació pedagògica.

Cliqueu aquí per realitzar la inscripció emprant el codi següent: 8100171810

Recordeu que el termini d’inscripció a les activitats de formació s’acaba el diumenge 25 de setembre de 2022.

Us engresquem a tots i totes a assistir-hi!