Jornades Diàleg Escola-Universitat 2021

FAMÍLIA, COM ESTEU? La cura dels vincles en temps de Covid-19

ZOOM: Barcelona, 13 de març del 2021

Les Jornades Diàleg Escola-Universitat, que cada any se celebren a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna-URL, tenen un doble objectiu: d’una banda, oferir un espai de comunicació i d’intercanvi a les escoles que col·laboreu amb nosaltres en la formació dels futurs mestres i, de l’altra, enfortir la vinculació i el diàleg entre les escoles i la universitat.
Enguany, la situació generada per la pandèmia de la COVID-19 ens ha portat a modificar-ne diferents aspectes. N’hem canviat el calendari, hem passat la trobada al mes de març i l’hem plantejat en modalitat virtual, tot desitjant que puguem mantenir el nivell de participació i comunicació de jornades anteriors.
Recollint l’interès manifestat a les Jornades de l’any passat, enguany volem tractar el vincle família-escola. De ben segur que la situació viscuda aquest darrer any ha suposat canvis en la manera de relacionar-nos amb les famílies, de buscar i trobar noves maneres i noves complicitats. Alguns d’aquests canvis seran passatgers però segurament que també n’hi haurà que ens faran replantejar com ha de ser en un futur aquesta relació. Per nosaltres és molt important sentir la veu dels professionals que treballeu en l’àmbit escolar. Esperem comptar amb la vostra valuosa participació i retrobar-nos una vegada més.
Un cop acabades les Jornades, es lliurarà un certificat d’assistència.

Consulteu el programa i feu la inscripció clicant aquí.