Joc de pistes del MHM per Gandesa

El passat divendres 14 de juny va tenir lloc una col.laboració d’excel.lència entre l’alumnat de 4rt de Primària de l’Escola Puig Cavaller de Gandesa i els alumnes de l’aula oberta de l’Institut Terra Alta (Giselle Domènech, Robert Amposta, Robert Patrunjel, Afra Jayeb, Blai Barrubés, Ismael Aubanell, Darius Pantiru, Marc Martínez i Aitor Morán), coordinats per la professora Bendi Roda.
Es tractava d’un joc de pistes mitjançat la tecnologia del Mobile History Map sobre la tradició vitivinícola gandesana. Els grans han elaborat les pistes a l’aplicació MHM i els petits han jugat, han après i junts han conviscut per recrear els espais del vi del nostre poble. Des del CRP volem donar les gràcies a l’Escola i a l’Institut per fer possible aquest projecte interactiu tan engrescador.