Formacions Escola d’Estiu 2023

Us informem que ja podeu fer la inscripció a Xtec a les activitats gratuïtes organitzades pel Consorci Erasmus+ Terra Alta i finançades pel projecte europeu Erasmus+. Aquests dos tallers també els podeu trobar dintre el catàleg de l’Escola d’Estiu del MRP de les Terres de l’Ebre.

Comptarem amb la presència de dos excel·lents experts convidats; la Sra. Natalie Croome (Tasmània, Austràlia) ens oferirà un taller sobre inclusió i atenció a la diversitat, i el Sr. Tine Nagy (Eslovènia) ens proporcionarà eines per encetar i desenvolupar projectes d’emprenedoria a l’aula.

Podeu fer la inscripció clicant aquí introduint el codi de l’activitat.

Esperem que siguin del vostre interès i us animem a participar-hi!