Final Territorial Certamen de Lectura en Veu Alta

El passat dimarts 3 de maig de 2022 a les 11h va tenir lloc la final territorial del Certamen de Lectura en Veu Alta a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa. L’acte va estar organitzat pel grup enciclopèdia catalana i va comptar amb la participació d’una presentadora molt simpàtica, un jurat expert i també vam poder gaudir d’un espectacle de màgia durant la deliberació dels membres del jurat. El certamen va estar molt igualat i aquest fet el va fer especialment emocionant, ja que els joves lectors i lectores van demostrar tenir un nivell de competència lectora molt elevat. De la Terra Alta va arribar a la final una alumna de l’escola La Gessera de Caseres en la categoria de grumets verds, on cada alumne va poder llegir un fragment del llibre de la seva elecció durant un espai de temps d’un minut. Finalment, la Marta no va ser l’escollida, però des del CRP la volem felicitar perquè ho va fer molt bé, enhorabona!

Tots els guanyadors i guanyadores territorials participaran a La Festa de la Lectura que tindrà lloc a principis de juny al Teatre Nacional de Catalunya a Barcelona. Aquest acte consistirà en el lliurament de premis i en una mostra de lectura no competitiva de totes les categories del certamen. La Festa es retransmetrà en directe perquè tothom en pugui gaudir.