Escola d’Estiu de les Terres de l’Ebre

Us informem que ja està preparada l’Escola d’Estiu de les Terres de l’Ebre.

Enguany s’ha preparat amb moltes ganes i il·lusió perquè es torna al format presencial que tant s’ha enyorat. Es tornaran a viure els moments de retrobada, de conèixer noves persones, d’aprenentatges, de compartir experiències i fer xarxa… En fi, moments de fer-nos grans tant a nivell personal com professional.

Recordeu que demà dimecres 1 de juny s’obren les inscripcions i trobareu tota la informació dels cursos, tallers i conferències al web del MRP Terres de l’Ebre, allí també s’hi explica el procediment d’inscripció.