DENIP 2024

Des del Servei Educatiu de la Terra Alta us oferim aquest Genially que comprèn tot un seguit de recursos i propostes didàctiques variades i actualitzades per treballar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) als centres educatius i que enguany se celebrarà el pròxim dimarts 30 de gener de 2024.

El Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) se celebra el 30 de gener des del 1964. L’objectiu d’aquesta jornada és el d’educar en el respecte, la tolerància, la solidaritat i la concòrdia, el respecte als Drets Humans i a la no violència i la pau. Aquesta data commemora la mort de Mahatma Gandhi, líder nacional i espiritual de l’Índia assassinat el 1948 per un integrista.

Tenint en compte el context geopolític mundial que ens trobem en l’actualitat, on les guerres semblen no tenir aturador, veiem més convenient que mai treballar aquestes propostes didàctiques a l’aula, a tots els nivells i al llarg de tot el curs (ODS 16).