Coneix Terra Alta a Batea

Avui, 16 de març comencen les sortides Coneix Terra Alta amb l’alumnat de cicle superior de la comarca. Els nens i nenes visitaran diferents indrets de la població.

Els alumnes de 6è  l’IE “Mare de Déu del Portal” explicaran a tots els seus companys diferents llocs emblemàtics de la població.

Horari de la sortida:

Matí:

10.30 h Arribada a Batea i  esmorzar al casal de la Germandat

11.00 h iniciarem l’ itinerari per la població en grups escolars que guiaran els alumnes de 6è de l’Institut Escola Mare de Déu del Portal de Batea:

• Església.
  • Capella Mare de Déu del Portal.
  • Porxos
  • Celler Tarroné
  • Molí d’oli  az-zeitum
  • Calvari
  • Hospital de Sang

14.00h Dinar al casal de la Germandat

Tarda:

Continuarem l’itinerari previst

Objectius de la sortida:

• Conèixer i valorar el patrimoni històric de la nostra terra.
  • Reconèixer en el medi natural, social i cultural els canvis i les continuïtats relacionats amb el pas del temps.
  • Prendre consciència de pertinença a diferents àmbits socials i culturals, reconèixer la diversitat com a element enriquidor de la convivència, respectar la igualtat de drets i deures de les persones, reconeixent les pròpies responsabilitats.