Concurs mSchools Student Awards 2023

Us informem que ja estan publicades les bases del concurs mSchools Student Awards.

mSchools Student Awards és un certamen que premia la tasca que duu a terme l’alumnat dins el programa mSchools, reconeixent la feina desenvolupada pels participants dels concursos Scratch ChallengeMobile History Map i App Education.

Els participants poden presentar-se a concurs en les següents modalitats: Scratch Challenge (3r, 4t, 5è, i 6è Primària; 1r i 2n d’ESO), Mobile History Map (Primària i Secundària) i App Education (3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius).

Bases, període d’inscripció i calendari:

Iniciativa i bases Període d’inscripció i lliurament de projectes Selecció i comunicació dels projectes finalistes Fase final i selecció dels guanyadors Més informació
Scratch Challenge 17 d’abril al 8 de maig de 2023 a les 14:00 hores

PARTICIPA!

Abans del 26 de maig de 2023 Es publicarà a l’abril Scratch Challenge
Mobile History Map 17 d’abril al 8 de maig de 2023 a les 14:00 hores

PARTICIPA A LA PLATAFORMA!

Abans del 26 de maig de 2023 Es publicarà a l’abril MobileHistoryMap
App Education 1 de maig al 18 de maig de 2023 a les 14:00 hores

PARTICIPA!

Abans del dijous 1 de juny de 2023 Es publicarà a l’abril App Education