Concurs #HipHopPau

Ja teniu a punt el vostre vídeo per la setena edició del Concurs de Hip-hop per la Pau?

Us recordem que la convocatòria d’enguany estarà oberta fins al dilluns 30 de gener de 2023, celebració del Dia Escolar de la Noviolència i la Pau (DENIP).

Per presentar els vostres clips, ho podeu fer a través del portal de Tràmits.

El concurs s’adreça a joves de 12 a 25 anys que vulguin reflexionar sobre a pau, la noviolència i els drets humans a través del rap i té dues modalitats. La temàtica, basada en una mirada crítica envers les violències, pot ser molt àmplia. En anteriors edicions, per exemple, hem rebut lletres centrades en la denúncia de l’assetjament escolar, la violència de gènere o el racisme.

Si voleu inspiració, al canal de YouTube de l’ICIP podeu veure els vídeos guanyadors de les anteriors edicions.

Cliqueu aquí per conèixer les bases.