Concurs Fem Matemàtiques 2021

FEM MATEMÀTIQUES és una activitat que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat de sisè de Primària i primer cicle de l’ESO. També permet intercanviar experiències i compartir propostes per part del professorat de les diferents comarques de Catalunya. A més, vol sensibilitzar la societat catalana en general sobre la necessitat de millora d’una educació matemàtica que afavoreixi el desenvolupament personal i la integració social d’uns ciutadans i ciutadanes lliures i responsables.

Es tracta d’una activitat organitzada anualment per la FEEMCAT amb el suport del Departament d’Ensenyament. Està dirigida a tots els alumnes de sisè de Primària i de primer i de segon d’ESO dels centres escolars de Catalunya. S’organitza en forma de concurs i es desenvolupa en tres fases:

Amb aquesta activitat ens proposem:

• Potenciar el raonament matemàtic a través de la resolució de problemes.
  • Fomentar la capacitat de comunicació i argumentació matemàtica presentant activitats per resoldre en equip i exigint l’elaboració d’informes detallats.
  • Ajudar als nois i noies a adquirir seguretat i confiança en les seves capacitats per fer matemàtiques presentant-los activitats motivadores i que suposin un repte per a ells i elles.
  • Mostrar als professors i professores activitats lligades a l’entorn i problemes adequats per a treballar estratègies i desenvolupar actituds positives envers d’aquesta disciplina.

Per més informació cliqueu sobre la imatge.

Us animem a participar-hi!