Acte central i xerrades en streaming #100tífiques 2024

Demà dimecres dia 7 de febrer 540 #100tífiques visitaran 454 escoles per inspirar nenes i nens i animar-los a ser el que vulguin ser en un futur. Si enguany sou escola participant, i teniu #100tífica assignada, us facilitem un petit clip que podeu passar a les aules abans d’iniciar la xerrada de la vostra científica, on la presentadora i creadora de continguts Juliana Canet us explicarà que la ciència no té gènere!

Si, malauradament, no heu arribat a temps d’inscriure-us o no ha estat possible assignar-vos una xerrada, us podeu connectar el dimecres dia 7 a partir de les 9 h del matí a les xerrades que oferirem en streaming. Consulteu la graella següent:

9.00 h
 La dona i la indústria farmacèutica  María Luz Rodríguez
9.45 h
 Todas podemos ser 100tíficas  Elena Díaz
10.45 h
 Mi viaje hasta la ingeniería  Cintia Pérez
14 de febrer
12.15 h
Ciència dins i fora del laboratori: un viatge pel micromón cel·lular  Silvia Benito

A les 11 h, podeu seguir en directe l’acte de central de #100tífiques des de la pàgina web de l’edició de 2024. Aquest acte, que es retransmetrà des de l’Auditori Josep Irla de Girona, inclourà una entrevista a la Paula Costa, il·luminadora, fotògrafa i cantant del concurs musical ‘Eufòria’ de TV3, i la realització d’un taller científic. Comptarà amb la conducció de l’enginyera mecànica i arquitecta tècnica Sílvia Planella, fundadora i directora del projecte ENGINY-era i impulsora del programa televisiu de divulgació científica i tecnològica ‘DONA’m Ciència’, de Televisió de Girona.

Per seguir l’acte central en streaming, feu clic aquí