16 D’OCTUBRE DIA MUNDIAL DE CONSCIENCIACIÓ SOBRE L’ATURADA CARDÍACA

Un any més, amb motiu de la Jornada Mundial de Conscienciació de l’Aturada Cardiorespiratòria, organitzada per l’European Resuscitation Council (ERC), que se celebrarà el proper 16 d’octubre de 2019 sota el lema Tots els ciutadans del món poden salvar una vida, es duran a terme diverses actuacions per tal de conscienciar a la població sobre la necessitat d’actuar de manera ràpida.

Per aquest motiu animem a tots els docents responsables del programa Suport Vital a les escoles i centres que impulsin i participin en accions que recollirem en el mapa d’accions encaminades a difondre el Suport Vital per donar a conèixer com actuar davant una aturada cardíaca i conscienciar així a la població general i escolar, amb actes com flash-mobs, cursos, tallers d’aprenentatge i xerrades, incidint en la importància de fer-ho de manera estandarditzada d’acord amb les recomanacions internacionals.

Agrairíem que feu arribar les vostres propostes al CCR per incloure-les en el Mapa d’accions amb les dades:

• Lloc i Província
  • Entitat
  • Proposta de l’acció
  • Nom Instructor responsable i e-mail
  • Descripció de l’acció i data

Adjuntem per imprimir el pòster i el flyer.

Moltes gràcies per participar-hi!