L’art pot ser una eina que fomenti la intel·ligència emocional. Article del Diari de l’Educació

En aquesta entrevista a Yolanda Corral, responsable del projecte “Artistes a les escoles” han experimentat com l’art pot incidir sobre el pas dels adults pel centre.

Què passa quan l’art entra a les aules? És més, què passa quan ho fa en una escola d’adults? Això és el que es van preguntar al centre de formació d’adults L’Olivera de Sant Quirze del Vallès quan es van sumar al programa ‘Artistes a les escoles’ que es duia a terme a nombrosos centres educatius de la ciutat.

Per seguir llegint aquí