L’Escola Montsagre apadrina la ruta Picasso per Horta de Sant Joan

L’Escola Montsagre des del curs passat està dins del programa Apadrinem patrimoni:

La finalitat del projecte és elaborar una ruta dels llocs més rellevants en les dos estades de Picasso a Horta. Els alumnes de cicle superior hauran de crear en el mapa els punts relacionats amb els diferents indrets de la ruta. Per fer-ho caldrà acordar els llocs i, posteriorment, cercar-ne informació, contrastar-la, enriquir-la amb vídeos, àudios,… i publicar-la.

I això és el que han fet: han penjat unes entrevistes i un vídeo de difusió a la seva pàgina web nodes que porta per títol Projecte Picasso i Horta. A banda, també van preparar una WebQuest que porta per títol Investiguem la figura de Picasso a Horta.

També participen, complementant la recerca de la ruta, en el Mobile History Map, georeferenciant tota la ruta Picasso.

Una bona iniciativa del centre. Felicitats per la feina feta!