X Jornades de menjadors escolars ecològics

El proper dimecres 20 d’octubre a les 17 hores tindrà lloc en línia, en el marc del Pla Anual de Transferència Tecnològica 2021, i dins de la Setmana Bio, la jornada tècnica X Jornades de menjadors escolars ecològics. Aquest any se celebra la desena edició de les jornades, que es van iniciar l’any 2011, i que el 2020, a causa de la pandèmia, no es varen realitzar. Durant aquests anys s’ha parlat de diferents temes com: ¿Que són els aliments ecològics?, i la seva introducció en els menjadors escolars, el preu i la viabilitat d’un menú escolar ecològic, ¿podem tenir un menjador ecològic a la nostra escola?, el paper de les administracions locals en la promoció dels menjadors ecològics i menjadors escolars des de l’agroecologia escolar. En aquesta jornada es parlarà dels menjadors escolars ecològics en temps de canvi climàtic i, després, dues escoles ens explicaran la seva experiència i l’evolució durant aquest temps.

Podeu consultar el programa complet de la jornada aquí.

Per realitzar la inscripció podeu clicar aquí.