Jornada Lectura Fàcil, un recurs per a l’escola inclusiva

L’Associació Lectura Fàcil, en col·laboració amb el Departament d’Educació organitza la 2a Jornada Lectura Fàcil, un recurs per a l’escola inclusiva. Es farà en dues sessions virtuals síncrones els dies 28 de juny i 5 de juliol, de 9:00 a 11:30h. Constarà de marc teòric, experiències de centres i mostra de materials.

Els objectius d’aquesta jornada són els següents:

• Descobrir la Lectura Fàcil com a eina per potenciar les habilitats lectores i fomentar el gust per la lectura.
• Conèixer experiències d’èxit en l’ús de materials de Lectura Fàcil a l’aula.
• Explorar propostes i activitats per complementar la lectura, dins i fora de l’aula.
• Conèixer pautes i estratègies per dinamitzar grups de lectura.

Podeu consultar el programa complet clicant aquí.

La data límit per realitzar la inscripció és el pròxim 22 de juny de 2021.