Recursos per al professorat. Activitats d’autoaprenentatge

El Departament d’Educació per aquests dies de confinament ha fet propostes a la pàgina de l’XTEC de recursos i activitats didàctiques en línia que poden ser d’ajut tant a l’hora d’elaborar propostes didàctiques com si voleu fer-les arribar al vostre alumnat per tal que pugui avançar en el seu procés d’aprenentatge, malgrat l’aturada de l’activitat presencial.

A l’apartat Formació, hi trobareu Formació extraordinària oberta per si voleu  aprofundir en aquells aspectes que tenen a veure amb la vostra pràctica docent i també per prendre part en diferents activitats de formació a distància.

A. Quant a Recursos per al professorat. Activitats d’autoaprenentatge podeu trobar tres blocs:

1. Recursos del Departament d’Educació

2. Recursos externs

3.Recursos de creació de continguts

B. Quant a  Formació extraordinària oberta trobareu:

1. Activitats autoformatives (no certificables),a tall  d’exemple:Entorn persona d’aprenentatge i portafolis digital; la meva XTEC;la ràdio  a l’escola;  Posa’t  al  dia (CESIRE); Taller vídeo i mòbils;  taller  Gamifica!…
  2. Càpsules formatives (certificables), per exemple: Coneix les STEAM tools; kudi de competència digital docent (iniciació); kut dispositius mòbils; kut de l’entorn personal d’aprenentatge… entre moltes altres.