mSchools Student Awards – Mobile History Map

El concurs mSchools Student Awards – Mobile History Map vol fomentar el treball col·laboratiu de l’alumnat dels centres participants a la plataforma de georeferenciació Mobile History Map, mitjançant el desenvolupament de continguts d’interès i premiar-ne les aportacions més reeixides.
L’enfocament del concurs d’enguany pretén promoure i potenciar… Llegeix més»

Concurs de felicitacions de Nadal stop-motion

Després de reunir-nos el jurat del concurs Felicitacions de Nadal, hem considerat dos premis ex aequo per felicitar els Nadals des del Servei Educatiu de la Terra Alta als centres educatius, CRPs i administració.
Els vídeos guanyadors són:
C.C.A.J. de l’Escola Doctor Ferran. Alumnes: Abril Descarrega, Cristina… Llegeix més»

mSchools: MOBILE LEARNING AWARDS

Ja està obert el període d’inscripció per als Mobile Learning Awards, dins del projecte mSchools, en les seves dues modalitats de participació:
ESCOLES INNOVADORES EN L’APLICACIÓ DE LES TECNOLOGIES DIGITALS
La finalitat d’aquesta primera modalitat és donar a conèixer les diferents vies d’integració… Llegeix més»

Dia de la ciència:Natura i conservació dels estanys dels Pirineus. Vídeo

Natura i conservació dels estanys dels Pirineus, conferència del Dia de la Ciència que va tractar sobre l’impacte de la introducció de peixos en els estanys d’alta muntanya. Els efectes són molt importants i particulars perquè s’han descrit diferents impactes concrets que poden arribar fins i… Llegeix més»