EAS: Formació per a impulsar l’aprenentatge amb sentit

El curs passat es va iniciar al Cesire un nou projecte: Guiar centres educatius (Escoles, Instituts i Instituts Escola) en el marc del nou currículum, amb l’objectiu d’innovar les pràctiques d’aula, a través de la reflexió, el disseny, la implementació i l’avaluació d’Experiències d’Aprenentatge amb Sentit (EAS).

En aquest moment ja tenen dissenyada la formació,  tenen un equip de guies capacitat per a fer l’acompanyament als centres i  han demanat la col·laboració dels Serveis Educatius per a poder fer extensiva aquesta oferta al territori. Us deixem l’enllaç a tota la informació.

Si el vostre centre està interessat en aquest acompanyament, només cal que us poseu en contacte amb el CRP per sol·licitar la participació en aquesta formació.