Jocs Florals de Catalunya

VIII Jocs Florals Escolars

El Departament d’Educació convoca els VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys.

Per tal d’impulsar la producció de textos escrits en poesia, enguany a cada cicle escolar, es premiarà una producció escrita en poesia i una altra en prosa.

La categoria del conte il·lustrat està adreçat a tots els alumnes de primària i als alumnes de primària de les escoles d’educació especial.

L’objectiu és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic.

En aquesta categoria s’han d’abordar noves tècniques narratives com el guió, la llengua oral, la banda sonora i la dimensió visual i plàstica.

En el blog Conte audiovisual il·lustrat podeu trobar una proposta per treballar el conte audiovisual com a projecte de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo que es pot utilitzar per a l’elaboració del conte audiovisual.

Vegeu les BASES del concurs

Aquí hi trobareu les BASES del conte audiovisual

A l’apartat “Destacats”  a part de trobar- hi les bases dels Jocs Florals i les bases del conte audiovisual,  també hi trobareu  enllaços diversos sobre el procés escriptor.

Accés a les edicions d’altres anys

Formulari d’inscripció i de tramesa dels treballs seleccionats:

ENTRE EL 18 DE FEBRER I EL 26  D’ABRIL