Jocs Florals de Catalunya. Curs 21-22

IX Jocs Florals Escolars

El Departament d’Educació convoca els IX Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys. La categoria del conte il·lustrat està adreçada a l’alumnat de primària de centres ordinaris i també d’educació especial. El propòsit és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic. En aquesta categoria s’han d’abordar noves tècniques narratives com el guió, la llengua oral, la banda sonora i la dimensió visual i plàstica.

En el blog Conte audiovisual il·lustrat podeu trobar una proposta per treballar el conte audiovisual com a projecte de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo que es pot utilitzar per a l’elaboració del conte audiovisual.

Vegeu les BASES del concurs

Bases de la categoria H: el conte audiovisual

També hi trobareu recursos per a l’escriptura

Accés a les edicions d’altres anys

GUANYADORS D’AQUESTA EDICIÓ

L’ENHORABONA ALS GUANYADORS DE GIRONA, EL GRUP DE 3R DE PRIMÀRIA DE L’ESCOLA JOSEP BOADA DE RIUDARENES. MOLTES FELICITATS!

FINALISTES DELS IX JOCS FLORALS

FELICITATS AL GRUP DE 3r DE PRIMÀRIA DE L’ESCOLA JOSEP BOADA DE RIUDARENES QUE HAN ESTAT FINALISTES A LA CATEGORIA B1 CM D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA  AMB L’OBRA L’ARBRE EMOCIONAL

L’ENHORABONA TAMBÉ A TOTS ELS CENTRES PARTICIPANTS!

Imatges de l’acte a l’auditori de Santa Coloma de Farners

GUANYADORS DE LA ZONA:

Escola Gaspar de Queralt – Amer:

• Categoria A2 poesia: David Discua Espígol, Basma Jafri Garzoum i Pere Montserrat Vilà amb l’obra “Les estacions de l’any
  • Categoria B2 poesia: Eira Arnau Roura, Rania Belhi Abdedaim iOna Gayolà Cullell amb l’obra “La guerra d’Ucraïna
  • Categoria C2 poesia : Martí Clarà Madeo, Marwane Mehdaoui,Oriol Sidera Moreno i Harkirat Singh amb l’obra “La mort i la tristesa

Escola Josep Boada

• Categoria B1 prosa: 3r , amb l’obra “L’arbre emocional

FEDAC Anglès

• Categoria C1 prosa: Irune Càrdenas, Soulaiman Serroukh, Èric Palacios i Roger Ribas, amb l’obra “El problema del meu pare

MOLTES FELICITATS A TOTHOM!

Formulari d’inscripció i de tramesa dels treballs seleccionats:

Entre el 14 de febrer i el 2 de maig