Bones pràctiques: Bibliorepte – 25 Imperdibles

Escola Pompeu Fabra (Mollerussa)
Línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector
Infantil, Primària
Objectius:

• Dinamitzar la biblioteca escolar per convertir-la en un espai estimulant i suggeridor a través del joc.
  • Posar a l’abast dels infants llibres de qualitat que configurin una… Llegeix més»

L’avaluació de les aules d’acollida

Al nodes d’alumnat d’origen estranger, trobem el següent article que us pot ser d’utilitat.
Des de l’inici de la implementació de les aules d’acollida (curs 2004-2005), s’han aplicat instruments d’avaluació per tal de valorar el grau d’assoliment de dos objectius essencials pel que fa a l’alumnat… Llegeix més»

Setmana de la Natura 2024

La Setmana de la Natura té lloc del 22 de maig al 5 de juny, durant la qual diferents associacions, fundacions, ajuntaments, escoles o empreses organitzen en total més de 500 activitats sense ànim de lucre per a la conservació de la natura arreu de Catalunya.
Pots participar:
1. Des de… Llegeix més»

57 jocs educatius per gaudir aprenent

Els jocs de taula no només són un entreteniment, sinó que són un excel·lent recurs educatiu per treballar amb els infants i joves. És una eina estimulant i motivadora que predisposa als infants a un aprenentatge més actiu i augmenta la capacitat d’aprendre.
Un altre aspecte molt important… Llegeix més»

Guia CLER Primavera 2024

Ja està disponible la guia CLER Primavera 2024 per al públic infantil i juvenil. Les guies CLER (Club de lectures recomanables) es basen en una acurada selecció de lectures per nens i adolescents, però també per als pares, mestres i educadors, feta per les bibliotecàries de les biblioteques infantils de… Llegeix més»

Recull FEM MATEMÀTIQUES

Aquest any en col·laboració amb la Federació d’Ensenyants de Matemàtiques de Catalunya, FEEMCAT des del CREAMAT s’ha publicat una nova campanya: Recull Fem Matemàtiques.
La campanya recull gairebé tots els problemes de la primera FASE, les finals territorials i les fases finals, i esperem que… Llegeix més»