XXIII Jornada anual de la Xarxa de competències

XXIII Jornada anual de la Xarxa de competències  es farà el dissabte 29 de juny a les Cotxeres de Sants de Barcelona.

La Jornada formativa i festiva, és oberta a docents per compartir i celebrar l’aprenentatge d’aquest curs. Cal fer la  inscripció.

La Jornada consta d’una primera part on Javier Onrubia (UB) ajudarà a reflexionar sobre la millora de la pràctica educativa i el benestar als centres. Una segona part amb més de 50 experiències de centres de totes les etapes educatives, i una tercera part amb una taula rodona “El viatge d’aprendre” amb la participació de: Víctor Saura (periodista i moderador), Remei Vila (mestra d’educació infantil de l’escola Salvador Dalí de Figueres), Marta Pont (mestra de primària de l’escola Ribatallada de Sabadell), Sílvia Salvador (professora de l’Institut Serra de Noet de Berga) i Jordi Olivera (professor del CFA de Cornellà de Llobregat).

Cloenda amb l’actuació del cor de noies Cantabile.