Preinscripció curs 2020-2021

A partir d’avui i fins el proper dia 22 de maig s’ha obert el procediment per fer la preinscripció de forma telemàtica pel proper curs 2020-2021.
Si voleu llegir tota la informació així com accedir a l’aplicatiu ho podeu fer al següent enllaç: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/
En cas que no us sigui possible realitzar el tràmit de manera telemàtica haureu de contactar amb el centre que hagueu escollit en primera opció i concertar una cita per fer-lo presencialment a partir del dia 19 de maig.
Recordeu que pels alumnes que entren a P3 el curs vinent heu d’accedir a l’enllaç Educació infantil (segon cicle), primària i secundària obligatòria
Si teniu qualsevol consulta pel que fa a la preinscripció d’alumnes amb necessitats educatives especials podeu adreçar-vos al correu de l’EAP: a8900250@xtec.cat.