Presentació

Els Serveis Educatius del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, com a equip multiprofessional,  donen suport i assessorament als centres educatius públics i privats concertats de nivells educatius no universitaris.

El Centre de Recursos Pedagògics (CRP), l’Equip d’Assessorament i orientació Psicopedagògica (EAP) i l’Equip d’assessorament en Llengua i Cohesió social (ELIC) són els serveis educatius que intervenen en els centres docents d’una zona educativa específica, en el nostre cas, a la comarca i formen el servei educatiu de zona.

Es prioritza l’atenció als centres docents d’educació obligatòria, cobrint les necessitats educatives segons planificació acordada amb el Servei Educatiu de la Ribera d’Ebre.

L’àmbit d’actuació del Servei Educatiu és la comarca de la Ribera d’Ebre en coordinació amb els Serveis Territorials d’Educació de les Terres de l’Ebre i les xarxes educatives.

A la seu del SE també hi ha el CREDA i es treballa en coordinació amb els altres  Serveis Educatius Específics, segons necessitats de l’alumnat dels centres docents de la comarca.

Centres de la zona.

Qui pot fer la demanda dels serveis?

• Els centres, mitjançant els seus equips de direcció.
  • Col·lectius de docents, d’especialitat, de nivell, d’interessos, etc.
  • Cada docent directament.
  • Altres entitats o persones vinculades a l’Educació i als projectes educatius de la zona.

Com es fa la demanda?

Segons tipus de demanda cal contactar amb els professionals de cada servei educatiu.

Trucant al telèfon del CRP 977 40 28 60 o enviant un correu electrònic a:  e3990108@xtec.cat

Trucant a l’EAP al telèfon 97740 23 69 o per correu electrònic : e3907122@xtec.cat

o al correu del  Servei Educatiu de Zona de la Ribera d’Ebre si és genèrica o per algun altre equip : e3870803@xtec.cat

Consultar horari d’atenció al públic amb servei obert a la seu de Móra d’Ebre, carrer dels Mestres, número 5, planta baixa.

Pla anual del Servei Educatiu (SE) de la Ribera d’Ebre:

Els diferents serveis i professionals es coordinen per a portar a terme la planificació anual acordada amb els diferents centres docents de la zona, dins l’àmbit del professorat, l’alumnat, les famílies i l’entorn, seguint les directrius del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, dins l’àmbit dels Serveis Territorials d’Educació a les Terres de l’Ebre.

Treball en xarxa amb els altres SE de Catalunya.

Coordinació amb entitats locals i comarcals com el Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre.

Les prioritats del SEZ parteixen de cobrir les necessitats dels centres docents i els encàrrecs del Departament, segons funcions i tasques de cada equip.