Bones Pràctiques Biblioteques Escolars Ribera d’Ebre curs 2023-24

Des del Seminari de Biblioteques Escolars intercanviem experiències, potenciem bones pràctiques de les biblioteques escolars de la Ribera d’Ebre i fem Xarxa.

El Programa Biblioteques Escolars del Departament d’Educació atorga el segell de Bones Pràctiques segons diferents objectius, línies i etapes educatives que podem consultar a la web BESCAT.

Aquí teniu el darrer recull de bones pràctiques de les nostres biblioteques escolars:

• Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa

-Biblioteca Escola Roc Llop i Convalia de Miravet amb la celebració del Dia Mundial de la Biblioteca al poble.

-Biblioteca Escola 1 d’Abril de La Palma d’Ebre: Xerrada a la comunitat educativa FEM ÚS DE LA BIBLIOTECA

-Biblioteca Escola Marcel·lí Domingo de Tivissa: Exposició llibres. Compartim Llegir per aprendre

-Biblioteca Escola Antoni Nat de Benissanet, amb la celebració del Dia de la Biblioteca.

-Biblioteca Escola LLuís Viñas amb l’experiència de Biblioteca coeducativa.

-Biblioteca Escola Rasquera, sobre les biblioabraçades.

• Línia 3: La biblioteca escolar com a agent dinamitzador cultural del centre:

-Biblioteca Escola Enric Grau Fontseré de Flix amb el racó de música i lectura.

-Biblioteca Escola St. Miquel d’Ascó celebrant el dia mundial de la biblioteca amb activitats a cada nivell educatiu.

-Biblioteca Escola El Verger de Garcia amb l’activitat  de l’alumnat “Recomano aquest llibre”

• Línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector:

-Biblioteca Escola El Verger de Garcia, sobre com promovem la lectura, el contacontes amb titelles per part de l’alumnat i l’inici de l’apadrinament lector  el dia de la biblioteca.

Des del CRP acabarem de recollir-les fins a final de curs.

Molt bona feina des de les biblioteques escolars de la Ribera d’Ebre !!

Moltes gràcies per compartir !!!