Eines de comunicació virtual

Eines de comunicació virtual per a docents que ens permeten tenir reunions de treball amb diverses persones (equips de centre, claustre, formacions, equips de treball, …):

• Tutorial classroom: Entorn virtual d’aprenentatge que el centre i  docents comparteixen amb l’alumnat.
  • Treball amb padlets:  Exemple d’una escola que treballa amb el seu alumnat. Escola el Turó amb algunes propostes que fan ells.
  • Meet de hangouts: Clicant l’enllaç  s’obri un tutorial.
  • Jitsi meet: Eeina molt senzilla per crear videoconferències, no cal registrar-se i és gratuïta. Per iniciar una sessió nova cal prémer el botó START A CALL i posar un nom. Podem enviar l’adreça per correu electrònic amb qui vulguem connectar. TUTORIAL.
  • Zoom: en la versió gratuïta en principi només es pot fer servir durant 40′ i hi poden participar fins a 100 persones. Es pot fer servir en qualsevol dispositiu electrònic.

Si utilitzeu alguna altra eina virtual per a comunicar-vos en grup al centre, en ho podeu fer arribar per @ al CRP.

En aquests moments ens enriquim molt més compartint.