II Jornades de Patrimoni Literari Ebrenc

Dilluns, 21 de novembre
18.00-18’30 h
lnauguració de les II Jornades de Patrimoni Literari Ebrenc, a càrrec de Dolors Queralt, regidora de Cultura de l’Ajuntament de Tortosa; Manolita Cid, Directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament a les Terres de l’Ebre; Ferran Bladé, Director dels Serveis Territorials del… Llegeix més»

XARXA DE BIBLIOTEQUES ESCOLARS DE LA RIBERA D’EBRE

Continuem fent xarxa i compartint experiències i recursos com

-EL BIBLIOCABÀS: Un cabàs viatger ple de llibres recomanats pels xiquets i xiquetes de totes les escoles de la Ribera.

GUIES DE LECTURA I BUTLLETINS DE LA BIBLIOTECA amb novetats i recomanacions de lectures.

…………………….entre d’altres propostes i activitats compartides…………………………

Clicant aquí accediu al recull del SEMINARI DE BIBLIOTEQUES ESCOLARS,

o als darrers articles i Bones Pràtiques recollides:

Blog Biblioteques Escolars Ribera Bones Pràctiques

BANC DE RECURSOS DE LA LECTURA

Ja podeu consultar el nou Butlletí Digital del BDR.

Nou entorn del BDR:

BDR2016

Treball en xarxa des dels CRP del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per donar suport als centres educatius oferint eines, propostes i recursos relacionats amb tots els àmbits de la lectura, la literatura infantil i juvenil i la biblioteca escolar.