Visites escolars Estany d’Ivars i Vila-sana

El Consorci de l’Estany d’Ivars Vila-sana reprèn les visites escolars amb les següents propostes pedagògiques:

Taller dels exploradors. Petit passeig pel bosc de ribera, buscant rastres i interpretant els senyals que deixen els animals de l’estany.

La vida a l’antic estany. Visita de la casa-museu de Cal Sinén, per descobrir la seva història i com vivien els seus habitants a la vora de l’estany.

El preu dels tallers és de 5 € per alumne i la durada 1h 30min.

També s’ofereix la possibilitat de realitzar d’altres tallers amb monitors externs sobre: anellament d’ocells, la flora de l’estany i  micromamífers.  El preu d’aquests tallers és de 300€ per grup.

Podeu consultar tota la informació i fer les vostres reserves al següent correu eribes@estanyivarsvilasana.cat

Us compartim el cartell informatiu.