Visites a explotacions fruiteres i granges de vaques lleteres 2020!!!

L’Associació Empresarial de Fruita de Catalunya, dins del  Programa de consum de Fruita i de llet a l’Escola una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, ofereix visites gratuïtes per poder gaudir de l’experiència “visita una explotació” a les demarcacions de LleidaGironaTarragona i Barcelona, per als 85 primers centres que ho sol·licitin.

L’únic requisit és participar al Pla de Fruita a l’Escola.

La visita consistirà en el desplaçament (gratuït) amb autocar fins a l’explotació, visita guiada pel camp i central fruitera o granja lletera, projecció de l’audiovisual de fruita o de llet i un taller/degustació amb 5 plats diferents cuinats per  les nenes i els nens i guiat per un nutricionista, en el que hi haurà 10 espècies diferents entre  fruites, làctics i productes de proximitat.

Tindran PRIORITAT els centres que encara NO hagin gaudit d’aquesta activitat en altres edicions.  En aquest mateix enllaç hi podreu trobar un munt de recursos educatius, receptes, concursos….. i molt més.

Per sol·licitar-ho, heu d’enviar un correu electrònic a, info@fruita.cat indicant el nom de l’escola i la persona amb la que ens hem de posar en contacte.