9a. Trobada esportiva de primària

Uns 570 escolars de 6è de 22 centres d’educació primària  participaran a la 9a Trobada Esportiva Escolar del Pla d’Urgell, que com cada curs ocuparà durant un matí tota la zona esportiva de Mollerussa.

Els objectius  d’questa activitat són: fomentar l’activitat física saludable, la presa de consciència de la importància d’ocupar el temps de lleure amb activitats educatives, divertides i saludables i el foment de la relació entre l’alumnat de la comarca. Entre altres, es practicaran l’aeròbic, el dodgeball, curses de relleu, hoquei, el joc de la torre, fresbbe….

L’ organització de l’activitat, que s’emmarca dins les activitats de Dinàmica Educativa Comarcal,  està impulsada pels Plans Educatius d’Entorn i  corre a càrrec dels professorat del Seminari d’Educació Física del Pla d’Urgell que també s’encarrega del monitoratge. Col·laboren entre altres institucions el Consell Esportiu del Pla d’Urgell, el Consell Comarcal del Pla d’Urgell i l’Ajuntament de Mollerussa.