Projecte: De pati a jardí educatiu de l’escola bressol El Niu de Mollerussa

A finals de 2017, l’equip de professionals va començar a formar-se per poder convertir el pati de l’escola en un jardí de la mà de la paisatgista Inara Hasanova.

Inicialment, van posar en comú les necessitats i curiositats dels nens i nenes d’aquesta edat i alhora, i es van harmonitzar amb l’entorn del Pla d’Urgell i, més concretament, el més proper a l’escola bressol ( la vegetació i el canal ).

Es va elaborar un projecte a proposta de la paisatgista  i, a finals d’agost de 2018,  s’inicien les obres al pati transformant-lo en un espai més verd, ple de natura, arbres d’ombreig, fruiters, desnivells, sorrals/cuineta, una passarel·la/pont… Un espai ple de possibilitats en un ambient tranquil i relaxat.

Finalment, el passat divendres 26 d’abril, es va fer la presentació a les famílies, també es va convidar l’alcalde i la regidora d’Ensenyament de Mollerussa