Nous interactius de l’Edu365

Us recomanem que visiteu el portal educatiu edu365.cat on hi trobareu l’espai amb els nous jocs interactius publicats adreçats a l’alumnat d’educació infantil i primària.

Com bé sabeu aquest portal educatiu proporciona al professorat un conjunt de recursos i serveis que el poden ajudar en el desenvolupament de la tasca educativa segons matèries i etapes, així com eines als alumnes per fer pràctiques, resoldre dubtes o usar pàgines webs. La imatge que representa l’Edu365 és unaòliba. Es va escollir aquest animal perquè una deessa grega, Atenea, que és el símbol de la intel·ligència i la saviesa, sovint apareix representada per aquest ocell.