La camisa de l’home feliç ZUM ZUM TEATRE

L’alumnat de 5è i 6è de Cicle Superior de setze escoles del Pla d’Urgell van assistir a la representació de l’obra “La camisa de l’home feliç” de la companyia ZUM ZUM TEATRE, el passat dimecres dia 10 de gener a la Sala Teatre l’Amistat de Mollerussa.

L’activitat, emmarcada en la 21a edició de Dinàmica Educativa Comarcal, és de nova incorporació, ja que fins ara les representacions teatrals només s’adreçaven a l’alumnat de Ed. Infantil, Cicle Inicial i Cicle Mitjà.

L’obra es basa en el conte de Lleó Tolstoi i s’acompanya d’una dramatúrgia visual sorprenent.Tracta d’un Tsar que cau greument malalt perquè no és feliç. El remei que necessita és la camisa d’un home feliç. L’espectacle convida a participar d’una de les grans aventures de la humanitat: la recerca de la felicitat.

L’acte va comptar amb la presència del president de Consell Comarcal del Pla d’Urgell, Sr. Joan Trull.

Alguns mitjans locals han recollit la notícia.