iFest

L’iFest és una de les activitats que realitzen cinc departaments de la Generalitat de Catalunya:  el Departament d’Empresa i Treball, el Departament d’Educació, el Departament de Cultura, el Departament de Recerca i Universitats i el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural.

L’iFest és un programa integrat per un conjunt d’activitats que tenen com a objectiu principal traslladar als i les joves la idea que poden fer grans coses, que la societat necessita les seves aportacions i que tenen el talent per fer-les.

Aquest any compta amb la participació d’organitzacions i empreses referents en innovació, com ara Aigües de Barcelona, la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, la Mobile World Capital, l’Hospital Sant Joan de Déu, el Sónar+D i l’Hospital Vall d’Hebron.

Des dels centres d’ensenyament de Catalunya, ja siguin instituts o universitats, participen grups d’alumnes que desenvolupen projectes innovadors. D’entre tots els participants, un jurat selecciona les millors propostes, que guanyaran l’oportunitat de participar en un programa d’acceleració de projectes amb les millors expertes i experts a Barcelona o a l’estranger, en funció de la categoria .

Per aquesta raó creiem que val la pena que li doneu un cop d’ull a la informació de la pàgina web de l’iFest i en cas d’estar interessats a participar,  tenir-ho preparat quan es publiqui la convocatòria (les bases per a l’iFest de 2024 ja van sortir publicades al DOGC).

Engresqueu-vos en la possibilitat de realitzar aquesta activitat amb els vostres alumnes!