Certamen de Lectura en Veu Alta en confinament

A mitjans de març, quan ja estaven a punt de realitzar-se els diferents quarts de final territorials del certamen de Lectura en Veu Alta, la covid-19 ens va portar al confinament total i va caldre reconduir-lo.

Ara es dóna per tancat el Certamen de Lectura en Veu Alta en confinament.

En total, a nivell de Catalunya, s’han publicat a Youtube  2.062 vídeos, un èxit de participació.

El nombre total de centres de Catalunya és de 427 i de la comarca del Pla d’Urgell 7, una bona representació.

A la premsa se’n va fer ressò el Popap de Catràdio. A xarxes, els podeu seguir amb l’etiqueta  #acasallegimenveualta , especialment a Twitter i  també al compte d’Instagram.

Els participants, rebran un diploma digital.

Des del Servei Educatiu del Pla d’Urgell volem  felicitar tots els lectors i lectores i també el professorat, per la qualitat de les seves lectures. Aquí podeu escoltar les lectures de les escoles i instituts que hi han participat:

Esperem que el curs vinent es pugui donar continuïtat a la propera edició del Certamen i fomentar bones experiències de lectura en veu alta. Enhorabona a tot@s!