35è Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya

De l’1 al 14 d’abril de 2019, al Teatre l’Amistat de Mollerussa, tindrà lloc el 35è Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya. Un gran esdeveniment per poder gaudir dels llibres i la lectura, tant des de l’àmbit familiar com escolar.

En aquesta edició, la temàtica és: “La lectura, com l’aigua , és vida!”. Entre les activitats que hi podem trobar s’hi inclouen: visites escolars amb autors, exposicions, l’hora del conte, teatre, espectacles infantils, la 6a Trobada pedagògica adreçada al professorat i la semifinal del Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta.

Podeu consultar el programa en aquest enllaç.

També us enllacem el programa de la 6a Trobada Pedagògica “La poesia envers l’escola: mirades i experiències”, a la qual us podeu inscriure fins el dia 4 d’abril.

podreu trobar els materials de la trobada en aquest enllaç.