#100tífiques

El proper 11 de febrer tindrà lloc la tercera edició de l’esdeveniment #100tífiques. Es tracta d’una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, L’objectiu del projecte és fer visible i destacar la rellevància i el paper estratègic de les dones a la ciència i la tecnologia, tot fomentant accions conjuntes entre científiques d’acadèmia i d’empresa.

#100tífiques significa que un centenar de dones científiques presentaran xerrades a escoles de tot Catalunya l’11 de febrer de 2021, Dia de les dones i les nenes a la ciència. Aquestes xerrades estaran dirigides a un públic d’entre 11 i 12 anys (6è de primària i 1r de secundària).

El període d’inscripcions es va obrir el dijous 17 de desembre i es tancarà el 20 de gener. L’assignació de les científiques a les escoles es comunicarà el 29 de gener i la primera setmana de febrer el centre hi podrà establir contacte per preparar la seva visita. Cada centre educatiu pot demanar només una xerrada. Els centres interessats han de fer la inscripció en aquest enllaç a la pàgina web.