XIXè CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Avui ha tingut lloc la semifinal del Pla d’Urgell del XIXè Certamen de Lectura en Veu Alta, dinamitzada per Gina Clotet, d’Umaplumpa.

En aquesta edició s’ha tornat a reprendre la presencialitat i hem pogut copsar la il·lusió per participar de nou en aquesta semifinal comarcal. L’alumnat que representarà a la nostra comarca a la final provincial seran:

Grumets vermells:
AINET JOUNOU SÀNCHEZ
Escola Marinada de Vilanova de Bellpuig
Grumets verds:
JUDITH CORBELLA BELMONTE
Escola Ramon Farrerons de Bell-lloc d’Urgell
Corsaris:
EVELINA PETRULA WIECZNIACK
INS Mollerussa IV de Mollerussa
Tropa de Corsaris:
ROSA SOLÀ GÁZQUEZ

ISRAE SABIRE

ABRIL LÓPEZ BUSTOS

INS Terres de Ponent de Mollerussa

Aprofitem l’avinentesa, per felicitar l’alumnat i el professorat  per la feina tan ben feta en favor de la lectura i la llengua catalana. Tots sou guanyadors i guanyadores!