Welcome to the Fonix

13è. Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya (gener-maig 2020)

The Public Speaking Contes

Concurs d’anglès interescolar de Catalunya

THE FONIX, és un concurs escolar d’expressió oral i en públic en llengua anglesa, dissenyat per afavorir l’aprenentatge d’ aquest idioma dels alumnes de primària, secundària i batxillerat. La participació en el concurs es fa exclusivament a través del centre on l’alumne està matriculat i la participació és totalment gratuïta.

Tota la informació i inscripcions aquí.

Inscripcions fins el 20 de febrer de 2020 !!!!

Programa “Teniu la paraula”

Des d’aquesta edició, aquest concurs es concep com una estratègia que contribueixi a l’acompliment de l’objectiu del Departament d’Educació de millorar significativament la capacitat de l’alumnat de Catalunya d’expressar-se oralment i en públic mitjançant una llengua estrangera. Per tant, s’incorpora a tot el paquet d’accions i iniciatives que el Departament impulsarà en el marc del nou programa Teniu la paraula. Aquest programa pretén que l’alumnat desenvolupi un bon domini de la competència comunicativa i lingüística, incloent-hi competències de tipus emocional i personal, per tal que pugui executar tasques exigents des d’un punt de vista cognitiu, que requereixen l’activació de l’esperit crític, i la capacitat d’argumentar, negociar i explicar el coneixement als altres.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *