Prova Cangur 2022

La Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) organitza la XXVII edició de la prova Cangur de matemàtiques que enguany es realitzarà el 17 de març de 2022.

Com ens anys anteriors les proves abasten tots els nivells des de 5è d’educació primària a 2n de batxillerat. El termini d’inscripció, per a tots els nivells, estarà obert del 10 de gener al 22 de febrer de 2022.

En aquest enllaç al web del cangur, hi trobareu instruccions sobre el procés d’inscripció i el formulari per fer-ho, així com les característiques i el funcionament de la prova per aquest curs.

Amb un format de concurs individual, l’objectiu autèntic del Cangur és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics. Aquestes “altres matemàtiques” també les podeu practicar, al llarg del curs escolar, a partir de proves model que es poden consultar en aquest enllaç.