Protecció de dades en l’àmbit educatiu

El passat dimecres 28 d’octubre, va tenir lloc la Jornada sobre protecció de dades en l’àmbit educatiu organitzada per l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) i el Departament d’Educació.

Aquesta Jornada anava adreçada a tota la comunitat educativa, amb l’objectiu de difondre eines que els recolzin davant els entorns digitals en què es mouen els alumnes i la normativa de protecció de dades que han de tenir present.

Al llarg de l’acte, es va presentar el nou curs telemàtic per al professorat i el personal de l’àmbit educatiu sobre protecció de dades. També es van donar a conèixer la guia sobre preguntes freqüents relatives a les pautes de protecció de dades per als centres educatius i algunes recomanacions als centres sobre la publicació d’imatges i altres dades personals dels alumnes a Internet.

Us deixem els enllaços als materials:

Recomanacions als centres educatius sobre la publicació d’imatges i altres dades personals dels alumnes a Internet

Pautes de protecció de dades per als centres educatius