Programa de fruita i llet a les escoles

El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, amb col·laboració amb els Departaments d’Educació i Salut , ha convocat novament el Programa de fruita i llet a les escoles!.

La iniciativa consisteix en distribuir gratuïtament  fruita i llet a les escoles per al seu consum durant l’esmorzar o el berenar dins del recinte escolar. Va adreçada als centres educatius públics i privats que imparteixin 2n cicle d’educació infantil i primària . La llet també poden sol·licitar-la els centres de 1r cicle d’educació infantil.

El termini de sol·licitud va del 12 de maig a l’11 de juny.

Els objectius del programa són:

• Augmentar el consum de la fruita i la llet.
  • Incidir en la necessitat d’una alimentació variada i saludable.
  • Implicar tota la comunitat educativa (alumnat, docents i famílies), perquè els hàbits alimentaris adquirits en la infància són decisus en el comportament alimentari en l’edat adulta. aper això s’organitzaran xerrades de difusió en els centres educatius.
  • Implicar tota la comunitat educativa (alumnat, docents i famílies), perquè els hàbits alimentaris adquirits en la infància són decisius en el comportament alimentari en l’edat adulta. Per

Els centres educatius també podran sol·licitar la participació en els tallers sobre hàbits de consum saludables que organitzarà el DARP.