Jornada amb els protagonistes del conte “Qui fa què”

Prop de 300 alumnes de les escoles de primària de Mollerussa entrevisten els protagonistes del conte ‘Qui fa què’ per aprofundir en la igualtat

Prop de 300 escolars dels centres educatius de Mollerussa (Esc. Pompeu Fabra, Esc. Mestre Ignasi Peraire, Esc. Les Arrels, Esc. Vedruna i CEE. Siloé),  s’han trobat el dimarts 25 d’abril al Teatre L’Amistat amb els protagonistes del conte ‘Qui fa què’, editat per l’Ajuntament de Mollerussa, amb la voluntat de desmuntar clixés al voltant dels estereotips de gènere en l’àmbit laboral.

El conte, el qual  es va editar fa un any i se’n van distribuir 700 exemplars als centres escolars de la ciutat perquè el poguessin treballar, ha estat escrit per Joan Francesc Dalmau i compta amb les il·lustracions d’Ester Gasol. Els dos autors han adaptat les històries  de l’Alba, que és pastora; el Jesús, que exerceix com a llevador; el Logan, que és mestre d’educació infantil i l’Esther, que és tatuadora. Tant els protagonistes com els autors s’han sotmès a les inquietuds dels lectors de les seves històries en una trobada, coorganitzada amb el Pla Educatiu d’Entorn.