|
AGENDA
|
|
- 11 d’abril presentació Programa d’Innovació GEP (9.00h)- Enllaç meet Cal que prèviament us inscriviu en aquest FORMULARI
- 11 d’abril presentació Programa FAIG (11.00 h)- Enllaç zoom
- 13 d’abril webinar de presentació del currículum d’Educació Infantil (17:30 h)- Enllaç
- Fins el 16 d’abril límit per enviar propostes per a ponències, tallers i/o fira a la XV Jornada de Programació i Robòtica Educatives
- 17, 18 i 19 d’abril Jornades de presentació dels programes d’Innovació de FP – Inscripció prèvia
- 17 d’abril – Inici inscripcions mSchools Students Awards – Enllaç web
- Fins el 19 d’abril Inscripció de ponències per a la XIIIa Trobada de Bones Pràctiques al Pla d’Urgell – Inscripció
- Fins el 20 d’abril presentació de treballs per als X Jocs Florals Escolars – Formulari dades de participació
- Fins el 21 d’abril presentació de sol·licituds per participar al Programa FAIG – Informació
- 25 d’abril Showroom de kits de robòtica educativa per a Mentors Digitals i personal de CRP a l’Arxiu Comarcal del Pla d’Urgell
- Fins el 15 de maig inscripció als Programes d’Innovació – Informació i inscripcions en aquest enllaç
|
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA
|
- 12.04.23 Seminari de Secretaris
- 13.04.23 Lectura en xarxa, municipi lector
- 14.04.23 Seminari de Música
- 18.04.23 Seminari d’Educació Física
- 20.04.23 Seminari de Direccions
- 20.04.23 Seminari web EDC
- 20.04.23 Seminari web CDD
- 20.04.23 Seminari web CDC
- 26.04.23 Seminari Caps d’Estudis
- 26.04.23 Seminari Llengua Anglesa
|
|
DINÀMICA EDUCATIVA
|
NOVA MALETA PEDAGÒGICA
|
|
|
|
|
RECOMANACIONS
|
|
|
RECURSOS OBERTS I GRATUÏTS DE PREVENCIÓ DEL BULLYING I CIBERBULLYING PER SECUNDÀRIA
|
PER PROGRAMAR SITUACIONS D’APRENENTATGE, INFANTIL, PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA
|
CONSULTEU-NE LES BASES
|
|
|
Programa de Benestar Emocional del Departament d’Educació
Per tal d’acompanyar al professorat i als centres en la gestió del benestar emocional del seu alumnat. Atenció telefònica, de 8h a 19h, de dilluns a divendres: 900841383
equipbenestaremocional.educacio@gencat.cat
|
|